Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Ośrodek Sportu i Rekreacji
w Zamościu

                             ul. Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość

 

Wykonanie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu – I Etap.

zamówienie na:
Wykonanie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu – I Etap.
zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu
tryb zamówienia: Przetarg Nieograniczony
nr sprawy:  
wartość:  
termin składania ofert: 18 września 2008  10:00
przyczyna unieważnienia: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Wykonanie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu – I Etap”, ponieważ obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, dokonano modyfikacji SIWZ w sposób niezgodny z art. 38 ust. 1, pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.  



 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 
Na wykonanie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu – I Etap.

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego
    Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu
    Ul. Królowej Jadwigi 8
    22-400 Zamość
    tel/fax: (084) 638 60 11
    e-mail : sekretariat@osir.zamosc.pl
    ogólny adres zamawiającego: www.osir.zamosc.pl
    Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy
  2. Określenie trybu zamówienia
    przetarg nieograniczony
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:     www.bip.osir.zamosc.pl
    Siwz można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Królowej Jadwigi 8 pokój nr 3. Cena za specyfikację – 30 zł za kserokopię.
  4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pod nazwą: „ Budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu – I Etap”.
    Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie architektoniczno –budowlanym, przedmiarach robót,  specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych robót stanowiących załączniki do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
    Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od tych wskazanych w dokumentacji.
    Zakres robót obejmuje wykonanie:
    1) robót ziemnych;
    2) systemu odwadniającego boisko – drenaż;
    3) podbudowy pod nawierzchnię boiska;
    4) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej;
    5) wykonanie ogrodzenia;
    6) wykonanie oświetlenia;
    7) roboty w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych
    oraz dostawę i montaż urządzeń sportowych.
    CPV –   45212221-1, 45111200-0, 45233451-8, 45342000-6, 36400000-5, 45110000-1.
    Lokalizacja:  Miejscem wykonania zamówienia będzie teren budowy przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Zamościu, znajdujący się w obszarze ścisłej ochrony konserwatorskiej przeznaczonym pod funkcje sportowo – rekreacyjne, sąsiadujące z obszarami zieleni miejskiej, w tym z parkiem miejskim i częściowo z terenami zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 29.01.2010 r.
  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
    1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp.
    2.Minimalne warunki  kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do
    przetargu są następujące:
    a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w siwz robót,
    b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie, roboty budowlano- montażowe  podobne do przedmiotu zamówienia  -  minimum jedną robotę budowlaną o równowartości minimum 3.000.000,00 zł, w skład której wchodziło wykonanie: minimum jednego boiska do piłki nożnej o powierzchni minimum 8200 m²
    z nawierzchnią z trawy syntetycznej w technologii gumowo – piaskowej wraz z robotami ziemnymi, podbudową, drenażem, oświetleniem boiska i robotami towarzyszącymi, i załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.
    c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
    d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1.000.000zł .
    e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa o minimalnej kwocie 500 000,00 zł,
    f) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS),
    g) Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
    h) Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 siwz.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków według formuły „spełnia - nie spełnia”.
  8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą:
    1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ
    2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt.8 siwz  zgodnie z art 45 pkt.6 i 7pzp.
    Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie.
    3.W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
     W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania.
    4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ. 
    5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 
    6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
    7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo  zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo  zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    10. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    11. Wykaz  personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia        
    Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane  branż: ogólnobudowlana ,elektryczna ,wodno-kanalizacyjna  będących przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa.
    12.Wykaz  wykonanych w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia  - minimum jedno zadanie (boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości co najmniej 3.000.000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością . 
    Przez „podobne” rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z wyłączeniem budynku przeznaczonego do rozbiórki). 
    13. Harmonogram rzeczowo-finansowy  robót .  
    14. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca.
    15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy -o minimalnej kwocie 500 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
    16. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1.000.000zł 
    17. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót  oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 6,7,8,9,10 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 (według załącznika nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie.
    W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
    1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6,8,9,10 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  potwierdzających odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
    b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
    2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
    3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie wg pkt.6 siwz.
  9. Informacja na temat wadium.
    Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 0/100 ), wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust 6 pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 pzp.
  10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Komisja przetargowa w pierwszej kolejności dokona oceny zgodności ofert z wymogami przetargowymi tj:
     - czy zostały spełnione warunki przetargowe zawarte w siwz,
     - czy Oferent przyjmuje warunki określone w siwz oraz projekcie umowy,
    Komisja przeprowadzi ocenę na podstawie kryterium:
     cena oferty (koszt)    - 100 %
    Do kryterium zostanie zastosowana ocena oferty w kwocie brutto na podstawie punktowej skali ocen od 0 do 10 pkt. Z dokonanej oceny zostanie obliczona indywidualna ocena każdej oferty. Najkorzystniejszą będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczonych na podstawie w/w oceny. Przyjęta metoda przyznanych punktów za cenę polegać będzie na ocenie każdej oferty przez każdego członka komisji przetargowej według 10 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza, czyli najniższa cenowo otrzymuje 10 pkt. w ocenie indywidualnej. Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów wg wzoru: (cena najkorzystniejszej oferty / cena badanej oferty) x 10 pkt.
  11. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać  w Ośrodku Sportu i Rekreacji, 22-400 Zamość, Królowej
    Jadwigi 8, w pokoju nr 3 (sekretariat) najpóźniej do dnia  18.09.2008 r. do godz. 10.00.
    Oferty złożone po terminie będą zwracane bez otwierania koperty wewnętrznej.
  12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 18.09.2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 (Ośrodek Sportu i Rekreacji, 22-400 Zamość, ul. Królowej Jadwigi 8).
  13. Termin związania ofertą - okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
  14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  17. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
  18. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
  19. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego  do kontaktowania się z Oferentami są:
    -  Tadeusz Lizut, Wojciech Adamczyk 084 6386011.
     
    Niniejsze  ogłoszenie zamieszczono  w  Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.08.2008 r. numer ogłoszenia 200875-2008

Opublikował: Jacek Gołąb (27 sierpnia 2008, 11:47:19)

Ostatnia zmiana: Jacek Gołąb (2 września 2008, 12:17:18)
Zmieniono: unieważnienie przetargu 

Załączniki:

zał. nr 6 do SIWZ proj.arch_PZT

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:09

zał. nr 6 do SIWZ projekt opis.pdf (130kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:08

Unieważnienie przetargu (492kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:08

zał. nr 6 drogi i ogrodzenie_przekroje (1307kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:08

zał. nr 6 Zamosc parkingi itp y oprawami. (1046kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:08

zał. nr 6 rozdzielnia szatnia (185kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 6 profil wody (99kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 6 Zamość_boisko do piłki nożnej (408kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 6 Zamość_boisko do piłki nożnej_PZT (1052kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 6 Zamość_boisko_detal trybuny (1380kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

modyfikacja_tresci_SIWZ (411kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 6 zewnętzny wod (83kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 5 do SIWZ przedmiar robót przyłącza i zewn.inst.wod. (43kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 4 specyfikacja ZAMOŚĆ dz. nr 29 (811kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

Odpowiedź na pytania oferentów (869kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

zał. nr 6 OPIS DO PROJEKTU DRÓG - zamość_przekroje (214kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:07

Zał. nr 5 do SIWZ Przedm._robót_-_boisko (57kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

zał. nr 6 profil kan.san. (107kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

Załącznik nr 3 wzór umowy (117kB) word

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

zał. nr 6 zamość ośietlenie (257kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

Specyfikacja IWZ (137kB) word

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

Załącznik nr 2 do SIWZ (71kB) word

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

zał. nr 5 do SIWZ przedmiar robót elektryka (25kB) pdf

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

Załącznik nr 1 do SIWZ (72kB) word

Utworzono dnia 22.06.2017, 11:06

Informacje

Liczba wyświetleń: 707
Utworzono dnia: 22.06.2017
Dokument opublikował:
Jacek Gołąb