Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Ośrodek Sportu i Rekreacji
w Zamościu

                             ul. Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość

 

Adaptacja istniejących pomieszczeń sali konferencyjnej i wymiennikowni zlokalizowanych na terenie OSiR przy ul. Królowej Jadwigi 8w Zamościu z przeznaczeniem na potrzeby sali ćwiczeń.

zamówienie na:
Adaptacja istniejących pomieszczeń sali konferencyjnej i wymiennikowni zlokalizowanych na terenie OSiR przy ul. Królowej Jadwigi 8w Zamościu z przeznaczeniem na potrzeby sali ćwiczeń.
zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:  
wartość: -
termin składania ofert: 21 grudnia 2007  10:00
wynik postępowania: Postępowanie zostało zakończone wyborem oferty firmy: IGE BUDOWNICTWO–ENERGETYKA RYSZARD HENDZEL, UL. SMOLUCHOWSKIEGO 2, 20-474 LUBLIN. Wybrany Oferent przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo uzyskując maksymalną ilość punktów w kryterium cena. 



 

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 30 listopada 2007 r. na:
Adaptacja istniejących pomieszczeń sali konferencyjnej i wymiennikowni zlokalizowanych na terenie OSiR
przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Zamościu z przeznaczeniem na potrzeby sali ćwiczeń.


1. Nazwa (firma ) i adres zamawiającego:

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu ul. Królowej Jadwigi 8 .


2. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony, w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177).


3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej cena:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać od Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku o jej przekazanie, bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - ul. Królowej Jadwigi 8 - sekretariat tel./fax 084 6386011 lub za zaliczeniem pocztowym. Egzemplarz specyfikacji jest bezpłatny.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.zamosc.pl
 

4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest
Adaptacja istniejących pomieszczeń sali konferencyjnej i wymiennikowni zlokalizowanych na terenie OSiR przy ul. Królowej Jadwigi w Zamościu z przeznaczeniem na potrzeby sali ćwiczeń”.
CPV – roboty budowlane - 45210000-2, 45400000-1,
roboty sanitarne - 45330000-9,
roboty elektryczne - 45310000-3.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1. W zakresie branży budowlanej:
a) wyburzenie istniejących i wykonanie nowych ścianek działowych;
b) wymiana istniejącej stolarki na parterze:
- w części biurowej obiektu oraz na klatce schodowej;
- na klatce schodowej spocznik pomiędzy parterem i pierwszym piętrem.
c) dostosowanie wymiarów istniejących otworów na sali ćwiczeń;
d) wykonanie robót adaptacyjnych instalacji wewn, przebudowa łazienek, toalet;
e) roboty wykończeniowe.
2. W zakresie branży sanitarnej:
a) wykonanie wewnętrznej instalacji nawiewno – wywiewnej dla pomieszczeń siłowni;
b) wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej dla pomieszczeń siłowni.
3) W zakresie branży elektrycznej:
a) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych w pomieszczeniu sali ćwiczeń, WC i natrysków.
Inwestycja realizowana będzie na terenie znajdującym się w obszarze ścisłej ochrony konserwatorskiej przeznaczonym pod funkcje sportowo – rekreacyjne, sąsiadujące z obszarami zieleni miejskiej, w tym z parkiem miejskim i częściowo z terenami zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, pośrednio z ujęciem wody dla Miasta Zamość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarach Robót ( zał. nr 5 i 6 do SIWZ ).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


6. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania całości zadania: do 22 luty 2008 r.
 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1, 2, a w szczególności spełnianie następujących wymagań:
1.1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,
1.2.dysponowanie osobami na stanowiska:
- kierownik budowy,
- kierownik robót ogólnobudowlanych,
- kierownik robót sanitarnych,
- kierownik robót elektrycznych.
Doświadczenie zawodowe każdej z osób z proponowanego personelu kluczowego winno wynosić minimum 3 lata od momentu uzyskania stosownych uprawnień budowlanych. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. Każda z wymienionych osób musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
1.3. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jako Główny Wykonawca lub Partner Konsorcjum co najmniej 1 zadania o wartości minimalnej 200 tys. zł netto, lub 2 zadań o wartości łącznej 200 tys. zł. netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć referencje od inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
1.4. wykazanie się minimalnym obrotem w wysokości min. 100 tys. zł, łącznie w ostatnich 3 latach obrotowych (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
1.5.posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej sześciocyfrową,
1.6.dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
1.7. wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
2.1. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
 

8. Oferenci zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą:
1. Formularz oferty przetargowej (według załącznika nr 1 do SIWZ).
2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 zgodnie z art 45 ust.6 i 7
Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie.
3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej.
W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika.
4. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 2 do SIWZ).
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów
7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia
Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

10. Wykaz robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – jako Główny Wykonawca lub Partner Konsorcjum co najmniej 1 zadania o wartości minimalnej 200 tys. zł netto, lub 2 zadań o wartości łącznej 200 tys. zł. netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć referencje od inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
 

9. Informacja na temat wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).


10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium:
-cena (koszt) -100 %
Do kryterium zostanie zastosowana ocena oferty na podstawie punktowej skali ocen od 0 do 10 pkt. Z dokonanej oceny zostanie obliczona indywidualna ocena każdej oferty. Najkorzystniejszą będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczonych na podstawie w/w oceny.
Przyjęta metoda przyznanych punktów za cenę polegać będzie na ocenie każdej oferty przez każdego członka komisji przetargowej według 10 punktowej skali,przy czym oferta najkorzystniejsza, czyli najniższa cenowo otrzymuje 10 pkt w ocenie indywidualnej.
Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów wg wzoru: -cena najkorzystniejszej oferty (cena badanej oferty x 10 pkt.)


11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Oferty należy składać w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu, 22-400 Zamość, Królowej Jadwigi 8, w pokoju nr 3 (sekretariat) najpóźniej do dnia 21.12.2007r do godz.10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 21.12.2007r. o godz.10.30 w siedzibie Zamawiającego - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu, 22-400 Zamość, Królowej Jadwigi 8, w pokoju nr 7
3. Otwarcie ofert nastąpi w obecności Oferentów przy czym obecność Oferentów przy otwieraniu ofert nie jest obowiązkowa.
 

12. Termin związania ofertą:

Oferent jest związany ofertą 30 dni.


13. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Strony wymieniają wszelkie informacje na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje strona może dostarczyć faksem z jednoczesnym niezwłocznym przekazaniem ich osobiście lub za pośrednictwem poczty.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła faksem do drugiej strony przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
3. Oferent może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ nie mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
4. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniem Zamawiający przekazuje oferentom, którym przekazał SIWZ bez wyjaśnienia źródła zapytania oraz na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ.
5. Oferenci mogą kontaktować się z Zamawiającym osobiście, bądź faksem pod nr tel.(084) 638-60-11 w godz.8.00-15.00 (od poniedziałku do piątku).
6. Pracownikami uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami są:
- Pan Tadeusz Lizut – dyrektor,
- Pan Wojciech Adamczyk – kierownik OSiR, tel. (084) 638 6011, 692431716.

 

Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 30 listopada 2007 r. numer ogłoszenia 234935-2007


Opublikował: Krzysztof Lupa (30 listopada 2007, 11:38:40)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Lupa (28 grudnia 2007, 12:06:35)
Zmieniono: Zamieszczono wynik postępowania

Załączniki:

zał. nr 7a cz. budowlana - 1 (1315kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:48

zał. nr 7c cz. sanitarna (1657kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:48

zał. nr 7a cz. budowlana - 2 (977kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 7a cz. budowlana - 3 (795kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 6 - Przedmiary robót (134kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

Odpowiedzi na pytania Oferentów (81kB) pdf

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 7b cz. elektryczna (517kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 5 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (813kB) zip

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 4 do SIWZ - Wzór umowy (66kB) word

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (38kB) word

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 3 do SIWZ (18kB) word

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 2 do SIWZ (12kB) word

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (18kB) word

Utworzono dnia 21.06.2017, 11:47

Informacje

Liczba wyświetleń: 332
Utworzono dnia: 21.06.2017
Dokument opublikował:
Krzysztof Lupa