Dostawa fabrycznie nowej maszyny wraz z kompletem urządzeń do czyszczenia i konserwacji syntetycznych nawierzchni boisk piłkarskich
zamówienie na: |
dostawę fabrycznie nowej maszyny wraz z kompletem urządzeń do czyszczenia i konserwacji syntetycznych nawierzchni boisk piłkarskich
|
zamawiający: | OŚrodek Sportu i Relareacji w Zamościu |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | brak |
termin składania ofert: | 28 września 2009 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu informuje, że postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na w/w dostawę zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych ponieważ cena najkorzystniejszej oferty / 143.547,42 zł brutto/ przewyższyła kwotę / 120.000 zł brutto/, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 15 września 2009. na dostawę fabrycznie nowej maszyny wraz z kompletem urządzeń do czyszczenia i konserwacji syntetycznych nawierzchni boisk piłkarskich
1. Nazwa (firma ) i adres zamawiającego:
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu ul. Królowej Jadwigi 8 .
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony, w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
3. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej cena:
Siwz można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Królowej Jadwigi 8 pokój nr 3. Egzemplarz specyfikacji jest bezpłatny.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.zamosc.pl
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa fabrycznie nowej maszyny wraz z kompletem urządzeń do czyszczenia i konserwacji syntetycznych nawierzchni boisk piłkarskich
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV – 34000000-7 Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni liczone od dnia podpisaniu umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp.
Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące:
a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania warunków określonych w siwz,
b) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie - dostawy podobne do przedmiotu zamówienia.
Przez „podobne” rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajom i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
d) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS).
e) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena.
8. Oferenci zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Oświadczenie o akceptacji wymaganych warunków gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (załącznik nr 4 do SIWZ)
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono
z innych złożonych dokumentów.
6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie - dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością (referencje bezpośredniego inwestora).
Przez „podobne” rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajom i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
11. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej.
W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników składających oferty wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale).
W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 4,6 i 7 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 (według załącznika nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie.
W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,6 i 7 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty ofertowe powinny być spięte, ułożone i ponumerowane chronologicznie w/g pkt.6
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10 Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Podstawą oceny ofert w niniejszym przetargu będzie kryterium:
Oferowana cena - 100%
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w sekretariacie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zamościu, Ul. Królowej Jadwigi 8, 22-400 Zamość, pokój nr 3.
2. W przetargu wezmą udział te oferty, które wpłyną do zamawiającego do dnia 28 września 2009 r. do godz. 10.00
3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 września 2009 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 3 w obecności Wykonawców.
12. Termin związania ofertą:
Oferent jest związany ofertą 30 dni.
13.. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać pisemnie.
2.Oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie przekazana przez Wykonawcę pisemnie.
3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści siwz na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
4. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniem Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał siwz bez wyjaśnienia źródła zapytania oraz na stronie internetowej, na której udostępniona jest siwz.
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do zamawiającego:
- za pomocą faksu na nr 084 638 60 11
- e-mail: sekretariat@osir.zamosc.pl
- pisemnie na adres – Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zamościu, Ul. Królowej Jadwigi 8,
22-400 Zamość.
6.Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami;
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- Pan Tadeusz Lizut – dyrektor,
- Pan Wojciech Adamczyk – kierownik OSiR, tel. (084) 638 6011, 692431716.
Zamawiający porozumiewał się będzie z Wykonawcą za pomocą faksu, drogą elektroniczną i pisemnie na adres podany przez Wykonawców.
Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15 września 2009 r. nr 318064-2009
Opublikował: Jacek Gołąb (15 września 2009, 12:37:42)
Ostatnia zmiana: Jacek Gołąb (30 września 2009, 09:49:54)
Zmieniono: dodany plik uniewaznienia
Informacje
Jacek Gołąb